:::TiMes TeLL EverYtHiNG:::


Click here for Myspace Layouts

Saturday 19 February 2011

stiLL ThE SaMe...

uPdAte blog lagi dengan perkara yang sme.. sume tentang die. Aku da cube jd terbek tok die.. aku tau pe yag aku buat..memg aku nk tujukkan, nk buktikan yang aku tol2 sygkan dia... tp smakin aku berhati2 untk elakan maslh, perkara lain yang jd.. Sume maslah dtg tanpa diduga.. aku xmintk jd mcm ni.. aku xnk.. xnk!!!!   Aku btol2 setia dan jujur ngan die... sbb aku tol2 sygkan die..  nk die jd suami aku, jd ayh kpad ank2 kite,aku nk hdup dengan die hgga akhir hyat aku... Tolg la prcakan aku... tolg la... Klau die anggap aku ni memg xsygkan die, nk blas dendm ngan die... bkan skung.. tp dr dulu lg.. aku xkan trime die lagi...  lpas pe yg die da wat.. tp sbb aku sygkan die..terlampau sygkan die, aku xbleh lau die xde, aku trime die.. tp lpas 2, de je masalh yang dtg.. tp aku xmintk!! aku memg xnk jd mcm ni..aku xnk cper2.. aku nk die jer... aku tau die ingnkan yang terbek tok aku..die memg nk jge aku.. srius ngan aku.. dina tau sume 2.. tp tolg fham keadaan aku, kekurgan aku.. aku btol2 setia ngan die... aku bkan seorg yg perfct, aku xrase diri aku ni bgus.. aku xbgga ngan diri aku ni cntik.. x.. aku xrase mcm 2 pon.. knpa pk aku mcm 2?knpa? de lg org yang lbeh bek dri aku..ye 2 memg pasti!! sume 2 da leps.. ! the end.. berila aku peluag skali lgi.. TOLONG la.... aku kan sntiase berdoa.. Lau btol die tercipta tok aku.., die kan jd milik aku.. lau die bkan tok aku, aku lpaskan sume nyer... aku redha dengn ketentuan nya... 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...