:::TiMes TeLL EverYtHiNG:::


Click here for Myspace Layouts

Saturday 12 February 2011

BoRiNg!!! ArgHhH!!~~~

Now at behramg: Serius bowik giler sbb aku tggal berdua jer ngan my BFF * kirin*. xtau nk wat pe.. arini je da bper kali aku tido..hahahha..tido.. n tido.. mysal gler xbalik umah lau tau la jd mcm ni.. Tp mlam td aku ngan kirin wat kerja giler.. lpas makan ngan CINTA HATI sy, aku drive jer ikot ske ati aku n kirin ikot jer.. Aku drive g proton city. jalan yg terlampau sunyi n glap yang amt membahayakn tuk kitorg 2 gurl jaln mlm2.. lau pe2 jd memg org xkan tau..jerit sekuat ati mana pon org xkan dgar..huh!! skit ati punye pasal sggup g proton city 2.u know y? aku skit ati gler ngan cinta hati aku tu.. itu la aku terlampau ikotkan perasaan. 

gdoh,gdoh dan gdoh lagi.....
semua berpunca dr aku...huhu..teramat la sdih..hdup aku ni snang citer la asyik mngis jer!!!ni la aku yang terlalu MENGADA-NGADA!!!terlalu MANJA!!! arghhh..tnsion2..cinta ati aku 2 pesan swoh aku ubah pragai yang terlalu manja, cube jd seorang yang berdikari...

Okey!!but take time.. 
ya..semua perlu amik masa...aku nk jd yang terbek tok cinta ati aku 2..sbb aku terlmpau sygkan die.aku sntiasa berdoa smoge jodoh kitorang panjg dan stiap pe yang kitorg impikn slame ni mnjadi kenyatan.
CINTA HATI saya tuk slame2nyer...
luv u forever.. <3 <3 <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...