:::TiMes TeLL EverYtHiNG:::


Click here for Myspace Layouts

Monday 7 February 2011

HapPy vs Sad

Firstly memg aku happy cgt2 sbb dpt wt blog ni...cm pe yg aku nk b4 ni... tp xtau la.. ase appy 2 kjap jer da ilang.. :((... cdeh cgt!

Sedih yg Teramat sgt...


Mlam ni terase sedih yg teramat sgt... xtau nk luahkan kt cper.. Hanya Tuhan sje yang mengetahui segalanya... knape jd mcm ni?? Aku terlalu sygkan dier.. syg sgt2!!Knpe die xprnah nk prcyakan aku??knpe?sush cgt ker nk percyakn aku... siapa aku sbnaryer dihati die??berat cgt dugaan aku yang harus ku terima kli ni..aku btol2 redha..Aku xtau nk wat pe lagi supya die percyakan aku. Aku btol2 tkot khilangan die.aku xkuat..aku mampu berdoa jer utk prhubgan ni kekl slamenyer.. syg die utk slamenyer..... <3 <3 <3

 "LOVE IS NOTHING WITHOUT TRUSTING"... 

saya SAYANGKAN awk..
hanya awk dihati saya..
TOLONGLAH awk..
percayakan saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...