:::TiMes TeLL EverYtHiNG:::


Click here for Myspace Layouts

Thursday 30 June 2011

Si Dia & Buah Manggis

Hye korg!!! Im happy 2day..u know y..?? ??!!

ok,, aku tersgt2 la happy sbb,..
 si die 2, si muncit n tmbam 2 an...cpe ag lau bukan my bf 2 an.. 
die wat SURPRISE!!!!! 

Die dtg umah aku dan bwak buah mggis sbg buah tgan 0 oleh2 dr kg!!
 KUALA KANGSAR KE KLANG
..jaoh an..heheh.. 2BULAN xjmpe beb!!cpe yg xrindu!! Ha ce gtau... 
Ok tgah2 aku khusuk tgk tv criter amanah dalam cinta kt tv3 tu an,
ttbe fon aku berbunyi kluar lgu ‘my baby u’..
 tu adalh ringtone untk bf aku lau die kol.. 
ok then die ckap die kat PJ  otw dtg umah aku..tp aku xcaye la an..
msg pgi td cm biase la an..
die kat Kualakgsar brkfez n then die kte nk smbug tdow alik..
so aku memg xcaye la..mcmne leh ttbe kat PJ lak an bgai sume.. 
.
.
.
tp...
die kate srius!! 
Hah amik kau!!brderau darah aku,jntung ni mcm nk terkeluar..tros aku mggelabah!!
pe ag, mak aku ciap ckp npe xleh duduk diam?mcm cacing kpanasan!!..hahha..
mau xleh dok diam..die nk dtg!!
da la lme xjmpe.jd mcm2 la..
tp msti dlam ati kowg ckp “ek elh minah ni,,,tu pon nk kecoh ker?”
lantak kowg la an..suke ke xske ke,, ade aku kesah..huhu. 
die campai umah pkul 3.15, smbil die bork2 ngan abh n mak,, aku berciap2.. 
kitorg juz g mkan kt KFC Setia Alam jer..
aku pon dah lme xmkan KFC n memg tringin nk makn KFC campai trmimpi2 la..
then die pon tunaikan la pe yg aku nk an..
lpas mkan 2 sempat ag jumpe my bff AINA AMIRAH!!
dowg ni nk cgt jmpe an..nk tgk dpan2..
ok aku pon bwk la die jmpe aina kt KFC Meru lak..
bowk punyer bowk da pkul 6.00 ptg..
then kitorg pon alik..
 itu la alkisahnyer... taib..hahha..dadaaaaaaaaaaa..

 :::si dia:::

&

:::buah manggis:::


p/s:thanks b..syg n rindu b cgt2..ok,take care alik kuala kangsar sok...

1 comment:

  1. wah..untung la dye de org tu dtg dr kuala kangsar...i'm happy 4 u syg... ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...