:::TiMes TeLL EverYtHiNG:::


Click here for Myspace Layouts

Monday 14 March 2011

huJuNG mInGgu di TeLuK IntAn

salam..
hAi.. tRase IngIn berKogSi sUke DuKe aKu diSini...
TenTg HujuG miggu Aku.....
TrAsE sEdih.. SerOnOK n Mcm2 Ase ag...
hahhah... 

Mule2, aku plan ngan sidia untuk habiskan cuti hujung mggu bersma....
nk pergi bercuti ke gnting tok 3 hari 2 malam...
wahhhh... dgr cm sronok an..hahha.. memg excited
giler nk g ke gnting 2.. sbb aku sndiri xpnah g gnting 2.. so memg 
exctd cgt..die nk bawk aku g bercuti.. hahahha.. tp......
umm.. sume yg kitorg plan xjd.. disbbkan mslah yg memg
xdpt di elakkan .. sepupu die mnggal..pd hri khmis
 dan terpksa blik mlm 2 gk...
innalillahiwainalillahirojiun...

tp die da janji ngan aku tok g nex tme...
tp xtau la bile lak an...huhuhu.. hope de klpangn mase ag..
then akhirnya, aku dcide tok bercuti kt rumah bff aku.. JIE <3<3<3..
di teluk intan.. memg sronok cgt2 g ke kg org.. perjalan yg agk lme dan tgk kwsan
di teluk intan..memg mnkjubkan.. sbb aku g ke bendag swah..hehhe
memg cntik cgt2,,,.. kuasa Allah..
mase alik umah jie kene nek bus lompt..hehhe
dari bhrang -> sungkai -> bidor -> teluk intan
3x kne tukar bus.. hahah,..memg pnat lau xbiase an...

di umah jie, kitorg memg xdok diam... ha..bkan berjlan je yer
tp kitorg ciapkan asgment kitorg yg mnimbun 2..huh pnat...
cuti pon kne bwak alik koje sekolah...
huhauhahaha...
bile ase da mls nk wat kjer.. kitorg pon kuar berjlan,,,
hehhe.. tp disbabkan musim ujan.. time jalan2 2 ujan pon turun..
abeh ksjukan kitorg..so, bnti kat 1 kdai 2... 
mkn kntang goreng.. pans2 2.. fresh.. terbek dr bendag!!
(eh?? leh kew mcm 2?)hhahha..ngok la aku nih..
ngan kitorg order AIR BATU CMPUR(ABC)
pergh..sjuk2 pon leh mkan ABC...hahha..

Mcm2.. ragam.. kat sne aku de amik pic brlatarkan swah padi..
memg cntih tgk swah 2..hijau jer...heheh..
memg sronok la lau dok kg nih an...
kan sntiase dlm ingatan...


cAntik kaN sawah padi Kat blakag tu..








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...